Tržna pravila

Samo konkretne ponudbe

V zbirko podatkov vnesite samo konkretne ponudbe. Oglasov, ki so sestavljeni le iz sloganov, kot so "vse vrste strojev xy", žal ni mogoče aktivirati. V oglasu je treba ponuditi določen stroj ali fiksni paket več strojev. V primeru strojnega paketa je treba v besedilu oglasa jasno opisati pripadajoče stroje. Izkušnje pa kažejo, da so oglasi za posamezne stroje deležni precej več pozornosti kot paketi strojev.

Oglasi vedno s smiselnim tehničnim opisom

Pri oglasih na spletni strani Machineseeker v polje Tehnični podatki vključite smiseln opis. Oglasi brez tehničnih podatkov pri nas niso mogoči. Koristne nasvete za oblikovanje oglasov z močno prodajno močjo lahko najdete tudi .

Ni mogoče objaviti anonimnih oglasov ali oglasov s številkami škatel.

V svoj profil prodajalca vključite svoje polno ime in naslov. Anonimni oglasi pri nas žal niso mogoči.

V besedilu oglasa ni telefonskih številk/številk telefaksa ali e-poštnih naslovov.

Oglasi ne smejo vsebovati telefonskih številk, številk telefaksa, številk mobilnih telefonov in e-poštnih naslovov. Vaši kontaktni podatki se samodejno ustvarijo iz računa stranke in so prikazani tudi v končanem oglasu. Zato v besedilo oglasa ni treba vnesti vaših kontaktnih podatkov.

Brez internetnih naslovov v oglasih

Besedilo oglasa in slike ponudbe vašega stroja ne smejo vsebovati internetnih naslovov. Če vas zanima oglaševanje logotipa za vašo domačo stran, ga lahko rezervirate tukaj.

Brez sklicevanja na druge oglase

Oglasi ne smejo vsebovati sklicevanj na druge oglase ponudnika. Poleg tega ni dovoljeno sklicevanje na ponudnikove spletne trgovine in druge platforme za trgovanje ali dražbe.

Stroji, objavljeni kot oglasi, ne smejo biti del dražbe.

Brisanje prodanih predmetov

Prodane predmete takoj izbrišite ali prekinite. Vedno si prizadevamo, da bi bila naša zbirka podatkov posodobljena. Zato so souporabe avtomobilov zelo nezaželene ali prepovedane v skladu s AGB.

Po izbrisu oglasa ni novega nalaganja

Zaradi izkrivljanja konkurence ni dovoljeno takojšnje nalaganje predhodno izbrisanih oglasov.

Brez logotipov kot slik stroja ali v sliki stroja

Ne objavljajte logotipov podjetij kot strojnih slik. Prepovedano je tudi nameščanje logotipov podjetij v slike strojev.

Samo slike, za katere imate dovoljenje za uporabo.

Podobno lahko fotografije proizvajalcev, katerih avtorske pravice ima proizvajalec sam, ali fotografije konkurentov naložite le s pisnim dovoljenjem zadevnega imetnika avtorskih pravic.

Brez nadomestnih slik

Oglasne slike, ki vsebujejo samo "fotografijo za sledenje" ali podobno, niso mogoče.

Ne kopirajte besedil konkurentov

Tehnične opise svojih predmetov za prodajo pripravite sami. Kopiranje besedil in delov besedil iz oglasov drugih prodajalcev je prepovedano in običajno prinese le težave, ki si jih ne želite.

Brez seznamov ključnih besed/iskalnih izrazov v oglasih

Navedite le ustrezne tehnične opise za posamezne stroje. Uporaba ključnih besed ali seznamov besed za iskanje ni mogoča. Prav tako ni mogoče oglaševanje drugih strojev, izdelkov, potrošnega materiala in splošno oglaševanje.

V naslovu oglasa ni imen podjetij in ponavljajočih se besed.

Navajanje imena lastnega podjetja in ponavljanje besed v naslovu oglasa sta prepovedana. Proizvajalci so izključeni iz te uredbe.

Izberite pravilno kategorijo stroja

V svojem interesu poskrbite, da bodo vaši oglasi uvrščeni v pravilne kategorije.

Brez oglasov za 1 €

V oglase ne vpisujte cen v višini 1 €. Oglasi, v katerih je kot nakupna cena naveden 1 € (tudi kot FP ali VB), ne bodo aktivirani. Če ne želite vnesti cene, pustite polje za ceno pri vnosu prazno. Nato se za vaš oglas samodejno prikaže opomba "Informacije o ceni".

Brez promocijskih naslovov oglasov

Vnesite smiselne podatke za oznako stroja/tipa vozila ter proizvajalca in modela ter ne uporabljajte reklamnih besedil. Le tako lahko potencialni kupci prek funkcije iskanja najdejo vaše oglase.

Dosegljive telefonske številke v kontaktnih podatkih

Pri posredovanju kontaktnih podatkov ne pozabite navesti telefonske številke, po kateri je mogoče stopiti v stik z vami.

Brez večkratnih oglasov

Ne objavljajte istega predmeta več kot enkrat.